Ploaia a venit la timp pentru a perturba statul celei de-a şaptea etape DTM din acest sezon, desfăşurată la Nürburgring (Germania), astfel că spectatorii au putut vedea un adevărat thriller de motorsport cu numeroase momente dramatice.
1 /.
Pornit din pole position, pilotul BMW Team RBM Augusto Farfus (Brazilia) a avut o evoluţie foarte bună la volanul Castrol EDGE BMW M3 DTM în condiţii dificile şi a fost învins doar de câştigătorul Robert Wickens (Canada, Mercedes). Acesta a fost al treilea podium reuşit de Farfus în acest sezon şi al şaselea al carierei DTM.
Şi Martin Tomczyk (Germania) s-a descurcat bine în condiţiile de cursă. Plecat de pe locul al 20-lea al grilei de start, pilotul BMW M Performance Parts M3 DTM a recuperat bine şi în final a ocupat locul al cincilea. Astfel, el a obţinut prima clasare în puncte de la cursa ce a avut loc la Nürburgring în 2012, punând astfel punct unei serii de ghinioane. În plus, locul al cincilea a fost şi cel mai bun rezultat BMW Team RMG din acest an.
Ca şi la Moscova (Rusia), campionul en-titre DTM, Bruno Spengler (Canada), a fost din nou urmărit de ghinion. Pilotul BMW Team Schnitzer a fost lovit de adversari în repetate rânduri în primele tururi, astfel că maşina BMW Bank M3 DTM a suferit daune importante. Pe măsură ce pista s-a uscat pe parcursul cursei, Spengler nu a reuşit să-şi păstreze locul în Top 10. Canadianul a încheiat pe locul al 14-lea, chiar în faţa lui Dirk Werner (Germania, Samsung BMW M3 DTM) şi a lui Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM). Evoluţia lui Joey Hand (SUA) s-a încheiat prematur după o coliziune survenită în primul viraj.
Spengler a coborât pe locul al patrulea în clasamentul general al campionatului, la 39 de puncte în urma liderului Mike Rockenfeller (Germania, Audi), care a fost al patrulea în cursa de la Nürburgring. F