Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto
Meciul Steaua – Legia (1-1), difuzat de Digi Sport și de Dolce Sport a dat peste cap clasamentele de audiență. Astfel, pe primul loc în top a apărut categoria “Alții” (unde este inclus și Digi Sport), iar Dolce Sport, post monitorizat, a fost între primele televiziuni.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV de aseară, când a fost difuzat meciul Steaua – Legia, disputat pe Arena Națională.
Pe primul loc în clasamente a apărut categoria “Alții”, care include toate posturile nemăsurate, printre care și Digi Sport. Datele Paginademedia.ro arată că, față de săptămâna trecută, categoria a explodat: aproape 2,1 milioane de români pe minut au fost aseară în această categorie. Săptămâna trecută, cifra de la “Alții” era de aproape trei ori mai mică.
Peste un sfert dintre românii care se uitau la televizor se uitau la alte posturi decât cele măsurate (26% cotă de piață). Nu se poate spune câți oameni au fost pe Digi Sport, dar este evident că o mare parte s-au uitat pe acest post.
Dolce Sport, post care este măsurat, spre deosebire de Digi, a scos cifre foarte bune cu meciul Steaua – Legia. La nivel național, cu meciul Stelei, Dolce a fost urmărit de aproape 800.000 de români pe minut, fiind peste Antena 1 și Acasă TV. O zecime dintre românii care se uitau la televizor erau pe Dolce (10% cotă de piață)
Și la orașe, primul loc a fost tot al categoriei “Alții”, unde sunt toate posturile nemăsurate, deci și Digi Sport, care a transmis partida. Astfel, arată datele Paginademedia.ro, aproape 1,5 milioane de români se uitau, pe intervalul meciului, la alte posturi decât cele monitorizate. Cu o săptămână în urmă, când nu era meci, la “Alții” se uitau aproximativ 500.000 de români, de trei ori mai puțini decât aseară.
La nivel urban, Dolce Sport a fost în top cinci, cu aproape 250.000 de telespectator