Audi a lansat primele imagini şi informaţii oficiale cu limuzina A8, care a trecut printr-un facelift. Audi A8/S8 va veni cu o serie de modificări la Salonul Auto de la Frankfurt, acolo unde le va prezenta în premieră mondială. Posibil să vedem la Frankfurt un război fratricid, asta în cazul în care noul Mercedes Clasa S nu a luat-o deja înainte.
Audi A8, care luptă pe acelaşi segment de piaţă cu nava amiral a celor de la Mercedes, vine cu modificări atât cât să se poată numi facelift, cel puţin la nivel estetic. Astfel dimensiunile rămân la fel, A8 fiind în continuare o maşină de peste 5 metri lungime, cu un ampatament de 2,9 m, respectiv unul cu 13 cm mai lung în cazul versiunii L, potrivit CAR.
Uşuoare modificări sunt sesizabile la blocurile optice, capotă sau bara de protecţie din faţă. În timp ce farurile standard vin 18 LED-uri, există varianta opţională Matrixbeam, cu 25 LED-uri care pot fi stinse gradual sau complet, totuşi prea puţin în comparaţie cu cele 56 LED-uri ale lui Clasa S. O tehnologie introdusă şi de către Audi pe limuzina sa o reprezintă farurile care pot ilumina într-un unghi larg înspre direcţia în care virează maşina. Astfel, în timpul nopţii, dacă se face virajul la stânga iar un pieton se angajează pe trecere, farurile vor ilumina marcajul pietonal înainte ca botul maşinii să se întoarcă în direcţia respectivă.
Audi A8 facelift vine cu sisteme îmbunătăţite şi în ceea ce priveşte evitarea coliziunilor, recunoaşterea pietonilor sau a animalelor care se intersectează cu maşina sau parcarea. Astfel limuzina beneficiază de un sistem de parcare automată care acţionează la 360 grade, ceea ce ar însemna că şoferul ar trebui să devină spectator când maşina încearcă să găsească soluţia optimă pentru o parcare laterală.
Mai multă putere pentru limuzina cu patru cercuri
O modificare importantă a avut loc sub capotă, acolo