Mai tare decat anuntul lui Nini Sapunaru ca presedintele PNL l-ar fi propus pentru postul de ministru al Transporturilor, oferta pe care a acceptat-o, ar fi sa-l auzim pe Crin Antonescu negand informatia aruncata pe piata de fostul sef al vamilor.
Daca stirea se va confirma si vom afla ca liderul liberalilor l-a desemnat cu adevarat pe Nini Sapunaru la Transporturi iar Ponta l-a acceptat, atunci paleste pana si stirea disparitiei contractului cu Bechtel din cladirea ministerului.
In jocul pe care actuala desemnare a liberalilor pare a-l face la adresa Cotroceniului, doar Traian Basescu ar fi putut produce o surpriza asemanatoare, daca ar fi fost in situatia lui Crin Antonescu. Greu de inteles ce mesaj incearca sa transmita presedintele PNL cu nominalizarea lui Nini Sapunaru la Transporturi, din moment ce e clar ca nu competenta si expertiza in transporturi l-au recomandat pe deputatul de Vrancea. La fel de bine, Crin Antonescu ar fi putut sa-i nominalizeze pe Dinu Vama sau pe MM Stoica.
Cand PNL sta cu trofeul Relu Fenechiu in vitrina, primul ministru condamnat in functie in Romania, si se lauda cu forta de a se opune campaniei publice de compromitere politica a lui Ovidiu Silaghi, in baza dosarului intocmit de procurorii DNA, trebuie sa fii plecat in vacanta de o luna si sa te cheme Crin Antonescu pentru a putea intelege pana la capat logica numirii unui nume si mai controversat decat cei doi predecesori ai sai de la Transporturi.
Evident, poate ca exista o ratiune pentru care nimeni altcineva nu ar fi fost mai bun decat Nini Sapunaru la Transporturi in acest moment. Poate ca activitatea de sef al vamilor din perioada 1997-1999 il recomanda drept cel mai competent si potrivit ministru al Transporturilor in 2013. Mai cu seama ca, intre timp, domnul Sapunaru s-a ocupat cu orice altceva numai de transporturi nu. In timpul