Situație incredibilă generată de compania care furnizează gaze naturale și la Argeș, în speță GDF Suez. După ce au deconectat un abonat din Pitești pentru că nu și-a plătit la timp factura, cei de la gaze îl taxează acum în mod aberant. Motivând că s-au deplasat de trei ori la domiciliul clientului pentru rebranșare, fără să îl găsească vreodată acasă, specialiștii GDF au emis factură prin care impun achitarea fiecărei deplasări în parte. Niciodată însă reprezentanții operatorului economic nu s-au deranjat măcar să telefoneze abonatului pentru a se asigura că acesta este acasă sau, cel puțin, pentru a stabili o dată și o oră precisă pentru operațiunea de rebranșare.
Compania de gaze susține că e legal
Speța a ajuns și în atenția comisarilor de la Protecția Consumatorului, nu înainte ca abonatul căruia i se impun aceste taxe nejustificate să se plângă mai marilor GDF Suez. Neregula pornește de la termenul de 48 de ore de la plata facturii, termen în care cei de la gaze sunt obligați să vină să facă reconectarea. Însă acest interval de timp nu poate fi stabilit cu exactitate, mai ales că una este să achiți la un ghișeu al GDF Suez și alta este să plătești, spre exemplu, prin poștă, iar banii se văd mult mai târziu. ”Plecând de la premiza că fiecare dintre noi muncim și suntem la serviciu în timpul zilei, nu știu cum poate fi corectă taxarea acestor deplasări. Eu personal am avut taxate trei astfel de deplasări (pentru reconectare) în condițiile în care, normal ar trebui să fie nevoie de o singură deplasare, mai ales că a fost vorba de o singură închidere a gazelor din cauza plății cu întârziere. Am făcut sesizare și la ei, crezând că e greșeală, însă ei au răspuns că totul este legal”, arată pățitul în reclamația depusă la CJPC Argeș.
OPC-ul face cercetări
Întreaga poveste a ieșit la iveală după ce am cerut reprezentanților CJPC Argeș date re