Emoţiile au fost asearã mai mari ca niciodatã pentru cele trei cupluri finaliste ale competiţiei „Mireasã pentru fiul meu”, show-ul matrimonial difuzat de Antena 1.
Dupã o luptã care a durat 358 de zile, Andreea şi Alin, Cornelia şi Dragoş şi Lorena şi George s-au prezentat în marea finalã pregãtiţi sã îşi uneascã destinele.
Cele trei perechi de miri şi mirese au petrecut seara în compania prietenilor dragi, dar şi a familiilor lor, o revedere emoţionantã pe care o aşteptau de foarte mult timp. Telespectatorii le-au fost şi ei alãturi în numãr foarte mare, ambele intervale de difuzare ale emisiunii fiind lider de audienţã.
Nu una, ci douã nunţi au avut loc asearã în emisiune, spre marea bucurie a celor prezenţi. Andreea şi Alin şi Lorena şi George au spus „Da” în faţa ofiţerului stãrii civile, dar mirii competiţiei au fost declaraţi Lorena şi George, cei care au şi câştigat marele premiu „Mireasã pentru fiul meu”.
Astfel, în intervalul 17:00 – 19:00, în care cele trei cupluri finaliste s-au pregãtit cum au ştiut mai bine pentru posibila nuntã, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor relevante de public.
Pe targetul comercial, 18-49 urban, „Mireasã pentru fiul meu – Exit Show” a înregistrat o cotã de piaţã de 18.3 procente şi un rating mediu de 3.8%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
În minutul de aur, 18:24, peste 1 323 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau ultimele pregãtiri înainte de nuntã, aproape triplu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau programul oferit de Pro Tv.
Momentul mult aşteptat, atât de cãtre concurenţi, cât şi de telespectatori, „Mireasã pentru fiul meu – Nunta”, difuzatã asearã în intervalul 20:30 – 00:45 s-a impus şi ea ca lider de audienţã, înregistrând o