O greseala se poate transforma intr-o lectie valoroasa, atat timp cat cineva este dispus sa invete din ea.
Antreprenorul Andy Yates, care detine firma britanica Huddlebuy, a realizat o lista cu cele mai frecvente greseli facute de oamenii de afaceri si prezinta solutii pentru evitarea acestora, noteaza Daily Mail.
Se grabesc sa angajeze
De cele mai multe ori, in afaceri nu ideea conteaza, ci modul in care este pusa in practica. Iar aceasta nu poate fi realizata cu adevarat bine fara o echipa foarte buna.
O reteta de succes pentru angajarea oamenilor potriviti include ingrediente precum: o calificare puternica, calitati de lider, pasiune, initiativa, dedicare, relatii potrivite si experienta.
Dar, de multe ori, antreprenorii angajeaza prima persoana pe care o gasesc sau se bazeaza pe instinct de la primul interviu. Rezultatul este de cele mai multe ori o pastila amara mai degraba decat o reteta de succes.
Solutii
Aloca-ti intotdeauna timp pentru angajarile pentru posturi cheie. Organizeaza interviuri in medii diferite si cu oameni diferiti pentru o anumita perioada de timp. Nu ignora recomandarile.
Angajeaza oameni care sa fie mai buni decat tine si colegii tai in domeniul lor de activitate. Daca nu esti sigur 100% de o persoana, nu o angaja. Ideal este sa existe si o perioada de proba in care viitorul angajat sa-si demonstreze abilitatile.
Se concentreaza exclusiv asupra produsului, si nu asupra afacerii
Multe companii sunt atat de obsedate de produsul lor incat nu vor decide sa il vanda pana cand nu va fi perfect. Problema este, in ochii lor, ca nu este niciodata perfect. De fapt, niciun produs nu este vreodata. Cu cat dureaza mai mult lansarea acestuia, cu atat este mai posibil ca un concurent mai agil si mai rapid sa fure premiul cel mare.
@N_