Semifinala Burlacul, Observator 13, Observator 16, Mireasã pentru fiul meu, precum şi Next Top Model (redifuzare) au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial.
Antena 1 a cucerit ieri clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile, pe targetul comercial, 18-49 urban, postul din Bãneasa înregistrând pe Whole Day un rating mediu de 2.3% şi 15.1% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi în Prime Time, Antena 1 şi-a adjudecat prima poziţie în clasamentul de audienţã, la nivelul targetului all urban, peste 525 000 de români urmãrind asearã programul Antenei 1.
Aventurile burlacului din semifinala show-ului cu acelaşi nume i-au cucerit pe telespectatori de la primul, la ultimul minut, emisiunea situându-se în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor relevante de public. Astfel, pe targetul comercial, 18-49 urban, Burlacul a înregistrat un rating mediu de 5.9% şi 16.5% cotã de piaţã, in vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu doar 4.7% rating şi 13.2% share.
Peste 1 673 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 23:08, alegerile burlacului, mult peste dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de Pro Tv.
0 comentarii | 5 vizualizari
Carusel stiri in top Una dintre victimele accidentului rutier din Suceava, adusă cu elicopterul în București (VIDEO) Una dintre victimele gravului accident rutier petrecut în noaptea de joi spre vineri, în județul Suceava, un copil în vârstă de 4 ani, a fost adus în București cu elicopterul, ... Citeste toata stirea Mona Pivniceru, ministrul propus al Justiției: Doresc separarea puterii judecătorești de politică Mona Pivniceru, propusă să-l înlocuiască pe Titus Corlățean în fruntea Ministerului Justi