Greu mai găseşti un om competent care să conducă Ministerul Transporturilor.
Mi-e teamă că dacă liberalii ar aduce-o pe Maica Tereza (care s-a stins în urmă cu mulţi ani), tot i-ar găsi Băsescu şi DNA-ul nod în papură. Pentru că să fim serioşi, ştim care e menirea „independentului” DNA: să-i protejeze de dosarele vechi pe clienţii care s-au grupat în jurul lui Băsescu şi, în acelaşi timp, să-i toace zi şi noapte pe cei din jurul lui Crin Antonescu.
DNA, mama lui DNA, Băsescu, Parchetul General, Kovesi si Alina Ghica au căutat în toată viaţa lui Crin Antonescu ceva compromiţător, dar nu au găsit decât că doarme mult şi chiuleşte de la locul de muncă. Pentru că nu i-au găsit nimic lui Antonescu, DNA-ul, ANI şi Parchetul i-au luat pe rând pe toţi cei care îl susţin pe Crin Antonescu: de la Norica Nicolai, Mircea Diaconu, Andrei Marga până la Eduard Hellvig, Relu Fenechiu, Ovidiu Silaghi. DNA-ul a ajuns să ancheteze inclusiv postul Antena 3. Motivul? Susţinerea deschisă arătată pentru Crin Antonescu.
După controversele legate de posibila nominalizare a lui Nici Săpunaru (fostul şef de la Vamă), aducerea în discuţie pentru şefia Ministerului Transporturilor a Ramonei Mănescu, de la Parlamentul European, arată lipsa de cadre a PNL-ului. În urmă cu câteva săptămâni, liberalii şi-au mai retras un om de la Parlamentul European pentru a acoperi un post pentru care nu se găseau candidaţi: este vorba de Cristian Buşoi adus să ocupe şefia CNAS-ului.
Greutatea numirii unui liberal la Ministerul Transporturilor arată încă odată că acest domeniu serios, cu mulţi bani, are nevoie de un şef pe măsură. De vreo 3 luni, liberalii se văd în imposibilitatea de a numi un om competent, fără pată, fără dosar, „cu experienţă profesională” (după cum s-a exprimat Guvernatorul Băsescu). În viziunea lui Băsescu România a avut şefi competenţi la Transporturi doar în tre