E oficial, s-a intors din concediu si din primele reactii nu pare sa fi dormit nici prea mult, nici prea bine. In conferinta de presa organizata dupa sedinta PNL in care s-a hotarat cine va fi propus la ministerul Transporturilor, Crin Antonescu a vorbit nu atat mult, cat agresiv, prea nervos, si-a punctat ideile cu ticuri constante si a dat sentimentul ca se abtine sa nu traga si doua palme unor jurnalisti mai insistenti.
Cand il vezi pe singurul candidat la prezidentiale cunoscut deocamdata cum se poarta cu un an si doua luni inainte de alegeri, dupa ce se pregateste pentru prezidentiale din 2009, e sumbru sa iti imaginezi cum va reactiona acest om in momente si mai delicate care vor urma. Crin Antonescu trebuia sa anunte duminica numele care il va inlocui pe Relu Fenechiu, primul ministru condamnat in functie, la Transporturi. Un nume asteptat de 45 de zile. A anuntat doua. E normal, a explicat tot nervos Crin.
Intr-o luna si jumatate liberalii au avut timp sa gaseasca si comori ingropate in insule exotice, daramite sa pregateasca un nume rezonabil pentru unul dintre cele mai importante ministere pe care le detin in Guvern. Dupa balbaielile cu Ovidiu Silaghi si Nini Sapunaru, tot ce au putut scoate mai bun liberalii a fost Ramona Manescu si Nini Sapunaru. Sa fie primit, sa aiba premierul de unde alege.
Daca Antonescu s-ar fi oprit aici, daca ar fi lasat nervozitatea sa erupa doar in explicatiile legate de competenta doamnei Manescu, ar mai fi fost cumva. Ca nimeni nu e perfect, deci nici propunerea Ramona Manescu nu are cum sa stranga si experienta in Transporturi, si pregatirea politica si relatiile excelente cu Bruxelles-ul, e limpede. Dar Crin Antonescu a plusat. Nu conteaza ca singura recomandare vizibila a Ramonei Manescu este prietenia sotului cu liderul liberalilor, presa trebuie sa stie ca de un an ANI si celelalte insti