Daimler, care deţine marca Mercedes, va construi cea mai mare uzină din portofoliul său. Investiţia de două miliarde euro va fi făcută în China, acolo unde Mercedes se luptă să-i ajungă din urmă pe rivalii de la BMW şi Audi, potrivit ANE.
Planurile Mercedes au fost dezvăluite, marţi, de Hubertus Troska, şeful operaţiunilor Daimler în China, la o conferinţă de presă, la Beijing, potrivit Reuters, citat de ANE. Troska, numit în această funcţie, în calitate de membru al bordului director Daimler, începând cu decembrie 2012, a setat noi obiective pentru China, cum ar fi: creşterea vânzărilor cu o treime, la peste 300.000 unităţi, până în 2015 sau dublarea producţie, la peste 200.000 unităţi până la aceeaşi dată.
Pentru a-şi atinge obiectivele pe piaţa din China Daimler va investi circa 2 miliarde de dolari în următorii ani, construind cea mai mare uzină a sa din lume. "Suntem foarte încrezători că această piaţă va creşte semnificativ în anii următori. O vedem în modul în care a decurs acest an şi suntem siguri că va continua la fel şi în ceilalţi ani," a declarat Troska.
Parte a planului Mercedes în China o este şi lansarea a nu mai puţin de 20 modele noi sau cu facelift, pe parcursul următorilor doi ani, pe piaţa chineză. Pentru început, anul acesta vor fi lansate noile Clasa E berlină, Clasa S, după care, anul viitor va urma lansarea noului GLA, care va avea premiera la Salonul Auto de la Frankfurt, din toamnă.
Locul în care rivalitatea Mercedes-BMW-Audi atinge cote maxime
Mercedes nu a dat amănunte legat de viitoarea construcţie, însă ea ar urma să fie gata până anul viitor, iar principalul său scop va fi acela de a propulsa vânzările mărcii. Piaţa din China a demonstrat că producătorii auto cu cel mai mare succes sunt cei care investesc în unităţi de producţie la nivel local în detrimentul importurilor masive din occident.
China es