Compania americană Groupon, care oferă prin intermediului site-ului cu acelaşi nume cupoane de reduceri, a raportat în al doilea trimestru venituri mai mari cu 7% faţă de aceeaşi perioadă din 2012, la 608,7 milioane euro, ca urmare a creşterii vânzărilor din SUA şi Canada cu 45% şi pe fondul deciziei companiei de a începe să vândă şi direct produse.
Compania a anunţat de asemenea că Eric Lefkofsky, un miliardar din Chicago, va ocupa în mod permanent funcţia de director executiv al companiei după o perioadă de interimat. Lefkofsky a fost mai întâi CEO interimar al Groupon începând cu luna februarie, când l-a înlocuit pe fondatorul companiei, Andrew Mason. În ultimele luni, Groupon şi-a schimbat strategia de business şi s-a axat pe o afacere tradiţională de comerţ electronic prin care vinde direct produse, şi nu doar cupoane de reduceri, în special prin intermediul aplicaţiei pentru smartphone-uri.
Internet broadband fără întreruperi în avion, chiar şi deasupra oceanelor, începând din septembrie
iniile aeriene vor putea oferi în curând pasagerilor internet de mare viteză în timpul zborului, fără întreruperi, chiar şi deasupra oceanelor, datorită evoluţiei serviciilor prin satelit, iar companiile specializate promit că, odată cu scăderea costurilor, broadband-ul în avion va deveni gratis. Conexiunile care asigură în prezent serviciile de internet în zbor, improvizate din servicii destinate telefoanelor mobile şi televiziunii DTH, vor fi înlocuite de semnale puternice, concentrate pe aeronave, transmise de sateliţi performanţi.
Cererea semnificativă pentru servicii de internet de mare viteză în avion va genera suficiente afaceri pentru a facilita scăderea costurilor, astfel că broadband-ul în zbor va deveni într-un final gratis, cred directorii executivi din industrie. În prezent, conexiunile la internet în avion oferă viteze scăzute d