Numărul de turişti în staţiunea Mamaia a crescut în acest sezon estival cu până la 5%, dar a scăzut în sudul litoralului, spune preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, precizând că românii au cheltuit mai puţin în această vară pe litoral.
Preşedintele Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, Corina Martin, a declarat, la deschiderea Bursei Litoral Delta - Dunării, că în această vară românii au ales litoralul românesc în locul altor zone de la mare şi că va continua campania de promovare a acestei destinaţii turistice.
"În ceea ce priveşte numărul de turişti, avem o creştere uşoară pe Mamaia, până spre 5 la sută, per total, prin comparaţie cu anul trecut, o scădere însă mai accentuată pe sudul litoralului. Cred că este mai important nu atât faptul că poate nu stăm foarte bine în privinţa numărului de turişti, cât faptul că am reuşit să atragem o imagine favorabilă litoralului românesc în acest an. O campanie puternică de promovare pe care cu ajutorul presei am reuşit să o ducem şi astfel am reuşit, cred eu, să atragem un capital de imagine pozitivă pentru litoralul românesc. Important este că românii s-au îndreptat cu altă atitudine spre litoralul românesc, au ales mai mult litoralul românesc în defavoarea altor zone de litoral şi ne interesează ca în continuare să ducem această campanie de promovare atât pe piaţa românescă, cât şi pe alte pieţe internaţionale", a afirmat Corina Martin.
Ea a precizat că în această vară românii au avut un buget de vacanţă mai mic decât anul trecut şi că au cheltuit mai puţin pe litoral.
"O concluzie poate mai puţin plăcută a acestui sezon este aceea că românii au avut un buget de vacanţă mai redus faţă de anul trecut. Deci, au cheltuit mai puţin, au consumat mai puţin pe litoralul românesc, asta sigur că este legat de nivelul de trai şi de puterea de cumpărare a românului. Important este