Exista un moment in viata unui proiect, in care linia e trasa si reapar din nou planuri de viitor. Cea de-a XI-a editie adauga calatoriei noastre nu doar un an, marcheaza inceputul unei decade si este un moment prielnic pentru o gura de aer proaspat, o reimprospatare a conceptului, a identitatii vizuale si a criteriilor de jurizare.
Am revizitat asadar momentele si realizarile cheie ale festivalului si am pornit in redefinirea valorilor competitiei de la trei constante care dau consistenta actului comunicarii – leadership, inovatie si impact.
Leadership - pentru a intari necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care ramane o provocare majora pentru multi reprezentanti ai breslei.
Inovatie – pentru ca va fi unul dintre pilonii importanti de diferentiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita “C” si cel care va intari rolul functiei de comunicare in cadrul organizational.
Impact – pentru ca fara obiective si rezultate masurabile, Relatiile Publice nu se vor bucura de importanta cuvenita.
Incepand cu acest an, grila de jurizare este imbogatita cu criteriul inovatiei. Impreuna cu Vodafone Romania, partener fondator al competitiei, ne propunem sa recompensam apetitul si abilitatile de a inova ale comunicatorilor romani, intr-un demers unic care isi propune sa educe industria, impingand standardele de inovatie peste limitele actuale de practica si acceptare. Distinctia “PR Innovator of the Year”, acordata in premiera de Vodafone, reprezinta una dintre noutatile acestei editiei.
In spiritul diversificarii si cresterii, am introdus in competitie 4 sectiuni noi care reflecta maturizarea industriei si dobandirea de competente specifice in domenii specializate. Pe langa categoriile dedicate unor arii noi de expertiza, am considerat utila recunoasterea meritelor departamentelor in-