Grupul de internet american Yahoo! Inc. a dezvaluit, miercuri seara, noul sau logo, care a pastrat semnul exclamarii si culoarea violet, dar are literele mai subtiri decat vechiul logo, informeaza AFP.
“Ne-am dorit un logo care sa ramana apropiat de originile noastre (fantezist, violet, cu semnul exclamarii), dar care sa reflecte evolutia produselor noastre”, a declarat directorul de marketing al Yahoo!, Kathy Savitt.
Prin aceasta rebranduire, Yahoo!, un pionier al internetului, încearca sa se reinventeze dupa ce a fost eclipsat de gigantul Google, proprietarul celebrului motor de cautare online, mai scrie AFP.
Noul logo face parte din strategia actualului director general al companiei, Marissa Mayer, care, anul trecut, în iulie, a preluat conducerea Yahoo parasind compania Google.
“Din moment ce grupul nostru a evoluat, logoul nostru – esenta brandului nostru – trebuie de asemenea sa evolueze”, a mai spus Kathy Savitt.
Pentru a starni curiozitatea utilizatorilor sai, Yahoo! a postat timp de o luna un logo diferit în fiecare zi, înainte de a dezvalui, miercuri seara, logoul care va reprezenta de acum înainte imaginea grupului.
Grupul Yahoo! Inc. încearca sa îsi revigoreze imaginea si sa atraga mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
In acest sens, Mayer a cheltuit în ultima perioada peste 1,2 miliarde de dolari pentru a cumpara peste 20 de start-up-uri.
Yahoo! a anuntat, recent, ca a cumparat IQ Engines, o aplicatie de recunoastere a imaginilor pe care o va folosi pentru îmbunatatirea serviciului sau de fotografii Flickr.
De asemenea, Yahoo! a cumparat browser-ul Rockmelt (care combina navigarea pe internet cu accesul la retelele sociale, precum Facebook si Twitter), dar si platforma de comert electronic Lexity. Totodata, la începutul lunii iulie, Yahoo! a anuntat ca a