Antena 1 a dat lovitura vineri seară, cu meciul de fotbal România – Ungaria, urmărit la nivel național de aproape 5 milioane de telespectatori.
Românii au savurat fiecare minut al victoriei României împotriva Ungariei, meciul România – Ungaria, transmis asearã de Antena 1 în intervalul 20:53 – 22:53 impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor importante de public.
La fel cum elevii lui Piţurcã au zdrobit Ungaria cu un scor de neprezentare, Antena 1 a înregistrat asearã un rating mediu de 21.6% şi 50.6% cotã de piaţã în rândul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv, aflat pe poziţia secundã înregistra doar 2.9% rating şi 6.7% share.
Urmãrind cifrele de audienţã înregistrate de toate meciurile difuzate în acest an, meciul transmis asearã de Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotã de piaţã, putând fi numit şi meciul anului.
Şi la nivel urban şi naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, în medie, disputa România – Ungaria fiind urmaritã de peste 2 448 000 de telespectatori din întreg mediul urban.
Doar poziţia secundã s-a schimbat în clasament la nivel urban, de aceastã datã fiind ocupatã de postul Acasã Tv.
Vârful de audienţã al serii a fost atins la ora 22:51, când la Antena 1 se uitau aproape 5 milioane de telespectatori la nivel naţional, de aproape 9 ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de Pro Tv.
Meciul a fost transmis simultan şi pe GSP TV, care a înregistrat în intervalul 20:53-22:53 un rating mediu de 0.6% şi o cotade piaţã de 1.4% în rândul bãrbaţilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
0 comentarii | 17 vizualizari
Carusel stiri in top Absolventii clasei a XII-a sustin stazi ultima proba de la bacalaure