Trei tineri, proaspăt absolvenți de facultate, pun pe picioare o afacere prin care studenții vor putea să-și fotocopieze gratuit cursuri, cărți, noțițe sau orice alte materiale de studiu. Business-ul funcționează cu succes în India și Japonia, fiind vorba despre o formă de publicitate mass-market. Studenții își fotocopiază gratuit materialele pe coli ce poartă pe spate mesaje și logo-uri publicitare.
Raluca Ioana Capotă, partner project manager “Fără Bani”, spune că persoana respectivă va interacționa mai mult timp și mai îndeaproape cu materialul publicitar decât în cazul unei reclame TV, la metrou sau la radio, efectul înregistrat fiind fidelizarea față de brand.
Ideea business-ul aparține a doi tineri, respectiv Dragoș Buzaianu, în vârstă de 24 de ani, proaspăt absolvent de finanțe la University of Geneva, și un alt tânăr ce s-a retras între timp. El a cedat părțile sale sociale altor doi membri ai echipei, respectiv Raluca Capotă, în vârstă de 23 de ani, absolventă a facultății de drept Titu Maiorescu și Nadir Baubec, de 24 de ani, absolvent al Universității Româno-Americane.
Cu ideea la OSIM
Cu ideea de business nou- nouță, tinerii au mers cu ea direct la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM). Anul trecut își certificau și înregistrau brandul, atât după legislația românească, cât și după cea europeană.
De la 1 octombrie, ideea va fi pusă efectiv în practică, prin instalarea primului fotocopiator în cadrul Academiei de Studii Economice (ASE) București.
Raluca Ioana Capotă precizează că a ales ASE-ul datorită numărului mare de studenți, respectiv 24.000, înscriși la diferite facultăți. Un alt motiv este și acela că “în rândul tinerilor economiști, valoarea brandului are o greutate sporită”.
Fotocopiatoare și în alte universități
Start-up-ul se află acum în perioada de testare a sistemului. Până la s