Numită în luna august 2013 la conducerea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Mureş, Marta Ruja este ferm convinsă că reorganizarea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice nu a schimbat cu nimic parteneriatul avut cu contribuabilii mureşeni. De asemenea, instituţia condusă de Marta Ruja continuă să îşi îndeplinească lunar obiectivele stabilite de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, fapt care dovedeşte profesionalismul echipei pe care o coordonează.
Reporter: În ce a constat reorganizarea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Mureş?
Marta Ruja: Astăzi, fosta Direcţie Generală a Finanţelor Publice Mureş se numeşte Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Mureş. Aparţinem de Direcţia Regională Braşov, ceea ce înseamnă că această instituţie are personalitate juridică, iar noi la nivel judeţean nu mai avem personalitate juridică, respectiv toate deciziile se iau la nivel regional, pentru toate cele şase judeţe care fac parte din regiune: Mureş, Braşov, Alba, Sibiu, Harghita şi Covasna. În urma reorganizării o parte din colegi au primit preavize la începutul lunii august şi au avut posibilitatea să opteze pentru câteva posturi vacante care au existat la nivelul judeţului şi chiar la Braşov. Cu toate acestea, 50 de persoane urmează să primească eliberarea din funcţia publică pe care au avut-o înainte de reorganizare. Ei vor avea în continuare posibilitatea să opteze pentru posturi care vor fi create la nivelul Direcţiei Antifraudă care urmează a se înfiinţa.
Rep.: Cum e în prezent organigrama instituţiei pe care o conduceţi?
M.R.: În acest moment, avem 448 de salariaţi în această instituţie, cu 50 mai puţini înainte de restructurare.
Rep.: Care este principalul obiectiv pe care vi l-aţi propus pentru perioada viitoare?
M.R.: Principalul nostru obiectiv este cel al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, respectiv c