Jucătorii din comerţul modern vor continua să se extindă în următorii cinci ani în ritmul deja impus în criză, cu 150-200 de unităţi noi anual, urmând a ajunge la aproape 2.000 de magazine şi a ocupa astfel toate poziţiile care sunt încă libere. Expansiunea se va realiza fie prin investiţii de la zero, fie prin achiziţii, astfel unele reţele cu poziţii slabe, care nu au şanse la podium, ar putea vinde şi ieşi din România. „Sunt prea mulţi jucători pe unele segmente“, spune un manager de top din comerţul modern.
Companiile se vor extinde în continuare deoarece suprafaţa medie de vânzare per capita în România este de două ori mai mică decât în Occident şi cu 40% mai mică decât în ţările din regiune.
„În România au intrat toate lanţurile internaţionale mari, însă în următorii ani vor avea loc fuziuni şi achiziţii. Sunt prea mulţi jucători pe unele segmente, cum este cel al hipermarketurilor“, spune un manager de top din comerţul modern. Continuarea pe ZFCorporate
Jucătorii din comerţul modern vor continua să se extindă în următorii cinci ani în ritmul deja impus în criză, cu 150-200 de unităţi noi anual, urmând a ajunge la aproape 2.000 de magazine şi a ocupa astfel toate poziţiile care sunt încă libere. Expansiunea se va realiza fie prin investiţii de la zero, fie prin achiziţii, astfel unele reţele cu poziţii slabe, care nu au şanse la podium, ar putea vinde şi ieşi din România. „Sunt prea mulţi jucători pe unele segmente“, spune un manager de top din comerţul modern.
Companiile se vor extinde în continuare deoarece suprafaţa medie de vânzare per capita în România este de două ori mai mică decât în Occident şi cu 40% mai mică decât în ţările din regiune.
„În România au intrat toate lanţurile internaţionale mari, însă în următorii ani vor avea loc fuziuni şi achiziţii. Sunt prea mulţi jucători pe unele segmente, cum este cel al