Vă mai aduceţi aminte biscuiţii uniţi de crema cu gust de margarină? Da, Eugenia, despre ei e vorba. Ei bine, în familia Eugeniei au intrat noi nume, iar crema nu mai are gustul copilăriei.
Englezii au inventat biscuiţii, iar noi am inventat Eugenia. Acest sortiment de biscuiţi s-a bucurat de atât de multă popularitate încât marca a devenit similară cu produsul. Nu mai spunea nimeni, chiar şi după 1990, că îşi cumpără biscuiţi cu cremă, ci o eugenia.
Numai că schimbarea regimului politic a determinat şi schimbarea politicilor comerciale, astfel că Eugenia a devenit marcă înregistrată a celor de la Dobrogea. Dacă în reţeta iniţială crema era pe bază de cacao, Eugenia modernă vine şi cu cremă de vanilie, lămâie, lapte şi miere sau în varianta Dark.
Cum pe piaţă era loc destul pentru noi mărci de biscuiţi cu cremă, au apărut nume noi, cum este Cremita, de la Ulpio, sau Fox de la Rostrar. Ultimul intrat este Rom Sandviş, lansat tot de cei de la Kandia.
Dacă cei de la Dobrogea şi-au promovat produsul sub sintagma "Eugenia original", biscuiţii Cremita erau aduşi în atenţia publicului ca fiind "versiunea modernă a tradiţionalilor biscuiţi româneşti". Acum, acelaşi producător îşi propune să atragă atenţia consumatorilor invitându-i la răzbunare. Stiloul, avionul cu reacţie, insulina, baseball-ul sunt doar câteva dintre invenţiile româneşti pentru care alţii au primit laude. Aşa că românii le pot fura englezilor biscuţii, după cum suntem informaţi din spotul publicitar.