Potrivit acestora, LinkedIn ar fi piratat conturile externe de email ale clienților şi ar fi descărcat datele lor de contact, pe care le-au folosit pentru a trimite mesaje unor potenţiali membri.
Aceștia au cerut judecătorilor să interzică companiei repretarea acestor fapte şi să îi impună returnarea veniturilor rezultate din folosirea identităţilor lor pentru promovarea site-ului în vederea atragerii de noi clienţi.
“Propriul site al LinkedIn conţine sute de plângeri legate de această practică”, se arată în plângerea depusă pe 17 septembrie.
Un purtător de cuvânt al LinkedIn, Doug Madey, a declarat că procesul este neîntemeiat, iar compania se va apăra.
Blake Lawit, directorul juridic al companiei, a scris pe blogul său că acuzaţia că LinkedIn ar accesa conturile de email ale clienţilor este neadevărată.
“Compania nu accesează conturile de email ale clienţilor fără permisiunea acestora. Nici nu pretinde că ar fi un client pentru a intra în contul de email al acestuia”, a spus Lawit care a precizat că LinkedIn nu trimite niciodată mesaje sau invitații pentru a deveni membru în numele niciunei persoane.
Sursa stire: http://www.b1.ro/stiri/high-tech/linkedin-acuzata-de-folosirea-datelor-personale-a-clien-ilor-pentru-atragerea-de-noi-membri-65887.html
Potrivit acestora, LinkedIn ar fi piratat conturile externe de email ale clienților şi ar fi descărcat datele lor de contact, pe care le-au folosit pentru a trimite mesaje unor potenţiali membri.
Aceștia au cerut judecătorilor să interzică companiei repretarea acestor fapte şi să îi impună returnarea veniturilor rezultate din folosirea identităţilor lor pentru promovarea site-ului în vederea atragerii de noi clienţi.
“Propriul site al LinkedIn conţine sute de plângeri legate de această practică”, se arată în plângerea depusă pe 17 septembrie. @N_