Priviţi de la distanţă, publicitarii sunt norocoşi, răsfăţaţi de soartă. Lucrează mereu la un alt proiect, într-o atmosferă destinsă, sunt oameni creativi care construiesc o utopie elegantă, colorată şi plăcut mirositoare, veselă şi degajată, care începe cu cele două secunde, cât zăboveşte privirea captată de panoul publicitar de pe marginea drumului, şi ajunge la cele 30 de secunde de pe ecranul televizorului. Nu-ţi poţi dori, pentru a desluşi ce este dincolo de această privire superficială, un ghid mai bun decât Veronica Savanciuc. CEO-ul Lowe România a pornit în urmă cu 20 de ani în definirea celor 3C - Compania, Creativitatea şi Clientul, trei concepte care transcend manualele de marketing şi care ar trebui să fie noţiuni fundamentale pentru oricine se simte atras de publicitate şi de industria de comunicare.
Începutul a însemnat două calculatoare Macintosh şi şapte tineri entuziaşti, printre care cei doi fondatori ai Plus Advertising, Veronica Savanciuc şi Paul Radu, un birou mare şi cam prea gol undeva pe o stradă centrală în Bucureşti, în 1993. Veronica Savan-ciuc venea din poziţia de director de marketing al DHL, compania de transport intrată pe piaţa locală în 1992. „La începutul anilor ’90 nu era deloc greu să accezi într-o poziţie de middle management în cadrul unei companii„, îşi aminteşte acum, făcând comparaţie cu strategiile de dezvoltare a carierei din ziua de astăzi. Dincolo de oportunitatea de a învăţa business într-o multinaţională, făcând ceea ce îi plăcea, adică marketing, Veronica Savanciuc a avut şi şansa de a absorbi multă informaţie la zi despre domeniu din trainingurile la care o trimitea compania. „Mergeam cam de două-trei ori pe lună la traininguri sau întâlniri cu specialişti în domeniu, aşadar am avut şansa să învăţ mult mai mult decât credeam despre marketing într-un timp destul de scurt."
Crede în destin. De fap