Podul de la Agigea ar putea fi inchis, incepand de la 1 octombrie, din cauza starii in degradare a inelului central al podului, potrivit reprezentantilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR). Restrictia va fi valabila pana in data de 20 decembrie, cand vor fi gata lucrarile de reparatii, insa masura de inchidere a podului de la Agigea va impune un ocol de zeci de kilometri. Astfel, navetistii si elevii vor fi nevoiti sa ocoleasca pana la 100 de kilometri, prin localitatile Movilita, Basarabi, potrivit Digi 24. Exceptie ar urma sa faca pietonii, care pot circula zece minute pe ora, si masinile de Ambulanta sau Pompieri. “Economic vorbind, este dezastru. Dezastru pentru cei care muncesc in Constanta, pentru cei care fac naveta din Constanta spre Agigea. Pai va dati seama ca muncitorii care vin in Constanta Sud Agigea vin pe la Movilita, adica ocolesc 100 de km pe zi numai pentru naveta?”, a declarat Cristian Carjaliu, primarul din Agigea. Astazi va avea loc o intalnire intre primarii din sudul litoralului, care nu sunt de acord cu aceasta decizie, si prefectul judetului Constanta, pentru a gasi solutii la problemele cauzate de inchiderea podului. Podul de la Agigea ar putea fi inchis, incepand de la 1 octombrie, din cauza starii in degradare a inelului central al podului, potrivit reprezentantilor Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR). Restrictia va fi valabila pana in data de 20 decembrie, cand vor fi gata lucrarile de reparatii, insa masura de inchidere a podului de la Agigea va impune un ocol de zeci de kilometri. Astfel, navetistii si elevii vor fi nevoiti sa ocoleasca pana la 100 de kilometri, prin localitatile Movilita, Basarabi, potrivit Digi 24. Exceptie ar urma sa faca pietonii, care pot circula zece minute pe ora, si masinile de Ambulanta sau Pompieri. “Economic vorbind, este dezastru. Dezastru pentru cei