Debut în forţã al celui de-al treilea sezon X Factor, la Antena 1, când aproximativ un milion de români au urmărit show-ul muzical.
Cel de-al treilea sezon X Factor România a luat startul în forţă asearã la Antena 1, cu o ediţie care a cucerit publicul din primul până ultimul minut.
Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor au fost ingredientele unei seri magice.
Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor de aseară, în minutul de aur, 22:33, Antena 1 înregistrând 17.2 rtg şi o cotă de piaţă de 38.4 procente la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă.
Premiera X Factor a învins aseară orice fel de concurenţă. Vocile bune, poveştile frumoase, unele mai triste, altele mai vesele, momentele amuzante şi replicile savuroase ale juriului au fost ingredientele succesului primei ediţii a acestui sezon X Factor, succes măsurat în milioane de telespectatori şi fani din online.
X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 10.9% şi o cotă de piaţă de 23.6% la nivelul targetului comercial, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe locul secund, cu 10.1% rating şi 21.9% cotã de piaţã.
1 093 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit, în medie, X Factor, Antena 1 înregistrând în rândul acestui target un rating mediu de 10.4% şi o cotã de piaţã de 20%.
Vârful de audienţă în rândul targetului comercial a fost înregistrat la ora 22.33, când aproape 1 000 000 de telespectatori au urmărit evoluţia şi jurizarea Andreei Lazãr. Andreea a impresionat publicul şi juriul, nu doar cu timbrul ei special, ci şi cu un look „deosebit” – o rochie creaţie Botezatu care i-a lãsat la vedere nurii, spre marea încântare a tuturor b