Linia de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă va intra în construcţie după încheierea lucrărilor la Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei - Universitate, şi Magistrala 4, linia spre Lacul Străuleşti.
Victor Ponta a declarat astăzi că lucrările la linia de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă, Magistrala 6, vor continua după ce vor fi finalizate lucrările la liniile de metrou 4 şi 5. Declaraţiile au fost făcute la lansarea primului echipament de săpat tuneluri pentru metrou de pe şantierul viitoarea staţii Academia Militară, de pe tronsonul Drumul Taberei - Eroilor. Potrivit premierului, negocierile cu Guvernul japonez continuă în vederea obţinerii finanţării pentru linia 6.
Keiji Yamamoto, ambasadorul Japoniei, i-a declarat ministrului Transporturilor, Ramon Mănescu, faptul că Guvernul său aşteaptă o scrisoare din partea Guvernului României cu privire la soluţiile avute în vedere pentru proiectul Magistralei 6 de metrou.
Pe Magistrala 4 se construieşte tronsonul spre Lacul Străuleşti, în timp ce pe Magistrala 5 se lucrează în prezent la tronsonul Drumul Taberei - Universitate.
Linia de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă va intra în construcţie după încheierea lucrărilor la Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei - Universitate, şi Magistrala 4, linia spre Lacul Străuleşti.
Victor Ponta a declarat astăzi că lucrările la linia de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă, Magistrala 6, vor continua după ce vor fi finalizate lucrările la liniile de metrou 4 şi 5. Declaraţiile au fost făcute la lansarea primului echipament de săpat tuneluri pentru metrou de pe şantierul viitoarea staţii Academia Militară, de pe tronsonul Drumul Taberei - Eroilor. Potrivit premierului, negocierile cu Guvernul japonez continuă în vederea obţinerii finanţării pentru linia 6.
Keiji Yamamoto, ambasadorul Japoniei, i-a declara