Valoarea pieţei de franciză nu va depăşi 1,5 miliarde de euro în 2013, iar domeniile de interes rămân restaurantele şi cafenelele, serviciile şi retailul, a declarat Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză (ARF).
,,Din păcate, tendinţa curentă este de stagnare. (...) Companiile francizoare provin atât din Europa (Italia, Franţa, Turcia, Bulgaria, Grecia), SUA, Canada, cât şi din Asia, în special din India, dar şi din Africa de Sud”, a arătat Constantin Anton, citat de Agerpres. El a precizat că factorii care influenţează piaţa francizelor vizează în principal conjunctura socio-economică, cea politică, nivelul de educaţie antreprenorială, nivelul investiţional, concurenţa, preţul final al acelor produse sau servicii, alegerea francizaţilor potriviţi.
Valoarea pieţei de franciză nu va depăşi 1,5 miliarde de euro în 2013, iar domeniile de interes rămân restaurantele şi cafenelele, serviciile şi retailul, a declarat Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză (ARF).
,,Din păcate, tendinţa curentă este de stagnare. (...) Companiile francizoare provin atât din Europa (Italia, Franţa, Turcia, Bulgaria, Grecia), SUA, Canada, cât şi din Asia, în special din India, dar şi din Africa de Sud”, a arătat Constantin Anton, citat de Agerpres. El a precizat că factorii care influenţează piaţa francizelor vizează în principal conjunctura socio-economică, cea politică, nivelul de educaţie antreprenorială, nivelul investiţional, concurenţa, preţul final al acelor produse sau servicii, alegerea francizaţilor potriviţi.