Plecand de la o bogata experienta in psihologia clinica si scolara, Regalena Melrose atrage atentia parintilor, psihologilor, medicilor si profesorilor ca in spatele reactiilor neasteptate ale ¬elevilor-problema" se afla adesea o trauma neidentificata.
Zi de zi, elevii sunt expusi la violenta si trauma - la scoala sau acasa, la joaca sau in timpul unei spitalizari. Aceste experiente pot schimba usor firea elevilor, in urma stresului posttraumatic. Numai ca, de multe ori, simptomele acestei tulburari sunt etichetate gresit, ca hiperactivitate, depresie, tulburare bipolara sau de dezvoltare.
Felul in care istoriseste cazurile elevilor pe care i-a tratat si manifestarile violente in urma traumelor suferite aproape ca te face sa auzi strigatul de ajutor al acelor copii. Dar Melrose nu se opreste aici. Ea ofera tehnici naturale si inovatoare prin care profesorii, pediatrii si psihologii pot ajuta elevii traumatizati sa-si recapete echilibrul si controlul necesare pentru a functiona armonios in relatia cu mediul lor." - Judith A. McBride, profesor de psihologie educationala la Universitatea de Stat din California Plecand de la o bogata experienta in psihologia clinica si scolara, Regalena Melrose atrage atentia parintilor, psihologilor, medicilor si profesorilor ca in spatele reactiilor neasteptate ale ¬elevilor-problema" se afla adesea o trauma neidentificata.
Zi de zi, elevii sunt expusi la violenta si trauma - la scoala sau acasa, la joaca sau in timpul unei spitalizari. Aceste experiente pot schimba usor firea elevilor, in urma stresului posttraumatic. Numai ca, de multe ori, simptomele acestei tulburari sunt etichetate gresit, ca hiperactivitate, depresie, tulburare bipolara sau de dezvoltare.
Felul in care istoriseste cazurile elevilor pe care i-a tratat si manifestarile violente in urma traumelor suferite aproape ca te fac