Vânzările în domeniul retailului online din România s-au majorat, în primele şapte luni ale anului, cu 141%, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost 45 de euro, faţă de 65% în urmă cu un an (-30,76%), se arată într-un raport al PayU, lider pe piaţa de plăţi online.
În intervalul ianuarie-iulie 2013, creşterea de 141% a vânzărilor online s-a datorat, în principal, segmentului Fashion, care continuă să fie domeniul-vedetă, cu o evoluţie de 450%, faţă de anul trecut, notează Agerpres. Vânzări în creştere s-au înregistrat şi pe sectorul IT&C (+83%) şi al cadourilor (+70%). În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializează cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecţii, dar şi alte produse.
Vânzările în domeniul retailului online din România s-au majorat, în primele şapte luni ale anului, cu 141%, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost 45 de euro, faţă de 65% în urmă cu un an (-30,76%), se arată într-un raport al PayU, lider pe piaţa de plăţi online.
În intervalul ianuarie-iulie 2013, creşterea de 141% a vânzărilor online s-a datorat, în principal, segmentului Fashion, care continuă să fie domeniul-vedetă, cu o evoluţie de 450%, faţă de anul trecut, notează Agerpres. Vânzări în creştere s-au înregistrat şi pe sectorul IT&C (+83%) şi al cadourilor (+70%). În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializează cărţi, produse electronice şi electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecţii, dar şi alte produse.