Am primit la redacție de la Apa Serv Neamț o cerere de ofertă pentru servicii de publicitate media, având ca obiect difuzarea de reclamă sau alte materiale informative în presa scrisă. Pentru asigurarea unei cât mai largi participări la cererea companiei județene, o publicăm, ca atare, rezervându-ne dreptul de a cere câteva informații suplimentare în momentul când, pe lângă cererea de ofertă transmisă atât de democratic, va apărea și un caiet de sarcini. Ca la orice achiziție care se respectă și respectă legea. Pentru lămuriri, l-am sunat pe dl. economist Dan Ionel Apintiloaiei, care, cu deosebită amabilitate, ne-a spus că cererea de ofertă a făcut-o pentru a prospecta piața în privința prețurilor și că deocamdată se lucrează la procedura de achiziție. Rămâne întrebarea, credem legitimă: dacă era vorba doar de o prospectare a prețurilor, de ce se vorbește despre 4 ziare locale, 1 săptămânal și, nota bene!, un ziar online de pe raza județului Neamț și nu se cere doar un preț, așa, de prospectare? CERERE OFERTĂ Vă rugăm, pe această cale, să ne prezentaţi oferta dumneavoastră de preţ pentru servicii de publicitate-media, având ca obiect difuzarea de reclamă sau alte materiale informative în presa scrisă, după cum urmează: I. Definirea caracteristicilor minime ce urmeaza a fi indeplinite de catre ofertanti: 1) Prezentarea unui plan media unitar prin care sa se asigure publicarea materialelor informative in spatiile cu vizibilitate maxima; 2) Acorduri de colaborare cu minim 4 ziare locale, un ziar saptamanal si un ziar online de pe raza judetului Neamt (acestea trebuie sa aiba o vechime de cel putin 6 luni pe piata media); 3) Repartizarea echilibrata a spatiului publicitar si a documentelor informative, astfel incat sa fie cuprins inlregul segment de piata media; 4) Productia si difuzarea de materiale informative, reportaje, anunturi cat mai explicite pentru un public tin