In mai putin de o luna, in zona Floreasca, cartierul general al pietei de birouri, se va deschide mallul Promenada, singurul centru comercial deschis in ultimii 3 ani si jumatate in Capitala. In timp ce in interiorul proiectului chiriasii lucreaza de zor sa isi amenajeze magazinele, corporatistii din cladirile din jur, cei care vor fi principalii clienti ai centrului comercial, asteapta inaugurarea.
Zona de food court este principalul punct de atractie al mallului care urmeaza sa se deschida in Barbu Vacarescu-Floreasca pe 17 octombrie pentru multi dintre angajatii corporatiilor din zona care pana in prezent nu aveau in imediata apropiere prea multe optiuni. Spre exemplu, Mihnea Anastasiu, un angajat din zona Barbu Vacarescu-Floreasca spune ca pentru el si colegii lui deschiderea Promenada este buna mai ales pentru ca se inmultesc optiunile pentru masa de pranz, „nu vom mai fi clientii captivi ai cantinei de jos”.
Magazinele de fashion din mall sunt un alt punct de atractie, fiind „foarte bine sa iti poti face cumparaturile cand pleci de la birou”, dupa cum spun unii din angajatii companiilor din zona.
Ce ofera Promenada pe aceste segmente? Zona de food court de la ultimul nivel include atat unitati tip fast food cum sunt Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu sau Imbiss Grill, dar si restaurante a la carte, cum ar fi Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria sau Oliva.
Cafenelele sunt si ele nelipsite nume precum Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi urmand sa deschida localuri in Promenada. Be Nat sau Starbuks urmeaza de asemenea sa deschida noi unitati la parterul centrului comercial, in timp ce Tchibo va deschide o cafenea la demisol.
Pe zona de fashion vor fi prezente brandurile Inditex, H&M, C&A sau Stefanel, printre multi altii.
@N_