Cel mai luxos terminal european (2E - zona de îmbarcare M), inaugurat anul trecut la Paris în aeroportul Charles de Gaulle, este folosit zilnic de compania Air France şi partenerii din alianţa SkyTeam, însă până la orele 14. Lipsa curselor şi politica de reducere de costuri au determinat ca zona să nu fie exploatată la capacitate maximă.
Construcţia sectorului de îmbarcare M din terminalul 2E al aeroportului Charles de Gaulle a început în 2007, având drept argument creşterea economică mondială şi intensificarea traficului aerian. Investiţia de jumătate de miliard de euro s-a materializat într-un terminal modern, cu magazine de lux, spaţii destinate pentru masaj şi relaxare, locuri de joacă pentru copii, calculatoare cu acces la internet, console Playstation 3 şi spaţii pentru fumat în aer liber.
Terminalul este însă folosit de Air France şi Delta strict pentru zborurile lung-curier şi doar în intervalul 6-14. "Ar fi fost frumos să îl rulăm la capacitate maximă, însă după prânz pasagerii zborurilor de lung-curier se îmbarcă de la porţile K şi L, iar zona M se închide", a declarat un oficial Air France.
Aeroportul Charles de Gaulle din Paris este unul dintre cele mai moderne de pe continent, traficul anual fiind de peste 60 de milioane de pasageri.
Cel mai luxos terminal european (2E - zona de îmbarcare M), inaugurat anul trecut la Paris în aeroportul Charles de Gaulle, este folosit zilnic de compania Air France şi partenerii din alianţa SkyTeam, însă până la orele 14. Lipsa curselor şi politica de reducere de costuri au determinat ca zona să nu fie exploatată la capacitate maximă.
Construcţia sectorului de îmbarcare M din terminalul 2E al aeroportului Charles de Gaulle a început în 2007, având drept argument creşterea economică mondială şi intensificarea traficului aerian. Investiţia de jumătate de miliard de