Licitaţiile pentru atribuirea contractelor de deszăpezire în perioada 2014-2016 au fost suspendate sau anulate, astfel că mai multe judeţe din ţară riscă să aibă probleme, odată cu apropierea sezonului rece. Între ele se află şi Gorjul.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a suspendat, potrivit presei centrale, mai multe licitaţii care vizau contractele de deszăpezire pentru judeţele Gorj, Olt, Dolj, Mehedinţi şi Vâlcea, iar în alte judeţe, gen Vrancea, Brăila, Bacău, Galaţi şi Constanţa, au fost organizate inutil. Mai exact, nicio firmă nu a participat la licitaţie, autoritatea contractantă fiind nevoită să le anuleze.
Până în iarna lui 2012, deszăpezirea drumurilor naţionale din judeţele din Oltenia, implicit şi în Gorj, a fost făcută de un consorţiu de firme ale cunoscuţilor „regi ai asfaltului”. Lucrările au fost atribuite încă din anul 2008, pe un acord-cadru de patru ani, şi au valorat peste 13 milioane de lei.
În judeţ sunt 324 de kilometri de drumuri naţionale pe care CNADNR trebuie să le deszăpezească, evident cu ajutorul unor firme, în cazul în care va fi atribuită licitaţia.
Licitaţiile pentru atribuirea contractelor de deszăpezire în perioada 2014-2016 au fost suspendate sau anulate, astfel că mai multe judeţe din ţară riscă să aibă probleme, odată cu apropierea sezonului rece. Între ele se află şi Gorjul.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a suspendat, potrivit presei centrale, mai multe licitaţii care vizau contractele de deszăpezire pentru judeţele Gorj, Olt, Dolj, Mehedinţi şi Vâlcea, iar în alte judeţe, gen Vrancea, Brăila, Bacău, Galaţi şi Constanţa, au fost organizate inutil. Mai exact, nicio firmă nu a participat la licitaţie, autoritatea contractantă fiind nevoită să le anuleze.
Până în iarna lui 2012, deszăpezirea drumurilor naţionale din judeţele din