Cum se insereaza argumentarul de vanzare in discutia de vanzare
Prima etapa a discutiei dumneavoastra de vanzare o presupune contactul. In aceasta etapa, trebuie sa prezentati ceea ce faceti. Clientii doresc o descriere simpla si rapida a avantajelor pe care li le puteti procura. De asemenea, acestia doresc sa vorbiti mai ales despre ei si produsele lor. Nu despre produsul dumneavoastra. Asadar, furnizati-le o descriere succinta si rapida a ceea ce urmeaza sa le aduceti in plus si sa faceti pentru dansii.
Intr-o a doua etapa, veti dezvolta o relatie reala, personalizata cu potentialul client sau cu clientul real. Aceasta presupune ca va trebui sa depasiti barierele sociale pentru a crea un spirit de colaborare veritabil. Dupa ce ati realizat acest lucru, va trebui sa descoperiti nu doar nevoile si asteptarile clientului dumneavoastra, ci mai ales adevaratele motive care l-au determinat sa cumpere produsul dumneavoastra. Aceste etape sunt extreme de importante, iar atunci cand vanzarea esueaza, acest lucru se intampla adeseori pentru ca etapele nu au fost respectate sau nu au fost aplicate corect.
Etapa urmatoare va consta in prezentarea in detaliu a produsului sau a serviciului dumneavoastra. Aici va veti prezenta argumentarul de vanzare. Veti vorbi despre valoarea adaugata pe care o cauta clientul dumneavoastra si despre avantajele produsului sau serviciului dumneavoastra, precum si despre modul in care acesta il va ajuta sa isi atinga obiectivele. Daca ati urmarit correct acest model, veti primi un numar minim de obiectii, insa va trebui sa va ocupati de aceasta cu indemanare.
Astfel, veti ajunge, in mod natural, la finalizarea vanzarii.
Sursa: Informatiiprofesionale.ro Cum se insereaza argumentarul de vanzare in discutia de vanzare
Prima etapa a discutiei dumneavoastra de vanzare o presupune c