Mai mulţi constănţeni au atras astăzi atenţia asupra faptului că pe podul de la Agigea ar fi circulat şi autoturisme cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 tone. Amintim că de la data de 1 octombrie, pe pod nu mai au voie să circule, dată fiind restricţia impusă de CNADNR, decât vehicule cu masa maximă autorizată de 3,5 tone. Or, constănţenii susţin că podul a fost tranzitat şi de maşini a căror masă ar fi de 5 tone, fiind vorba despre mijloace de transport călători. Potrivit unor surse, Prefectura Constanţa ar fi avut cunoştinţă de acest aspect.
Informaţia nu a fost confirmată de prefectul judeţului Constanţa, Eugen Bola. „Nu puteau. Nu am cunoştinţă de aşa ceva. Însă, mâine dimineaţă voi cere lămuriri pe această problemă, pentru că, într-adevăr, un transportator mi-a atras, şi el, atenţia asupra acestui aspect. Ar fi vorba despre microbuze cu o capacitate de 18 + 1 călători. Mâine voi solicita lămuriri cu privire la masa maximă autorizată a acestora (n. r. a microbuzelor de 18 + 1 locuri). Voi discuta la CNADNR, dar şi la Cabinetul Primului Ministru”, a declarat Eugen Bola.
În aceeaşi ordine de idei, sursele citate susţin că microbuzele de transport persoane cu masa mai mare de 3,5 tone care ar fi circulat pe podul de la Agigea aparţin firmei Simpa Trans. Contactat telefonic, Marian Guţă, acţionarul unic al firmei, a negat informaţia: „Eu sunt plecat, dar nu am habar de aşa ceva.Ştiu de la 1 octombrie pe pod au trecut doar maşinile de maximum 3,5 tone”, a menţionat Guţă.
Mai mulţi constănţeni au atras astăzi atenţia asupra faptului că pe podul de la Agigea ar fi circulat şi autoturisme cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 tone. Amintim că de la data de 1 octombrie, pe pod nu mai au voie să circule, dată fiind restricţia impusă de CNADNR, decât vehicule cu masa maximă autorizată de 3,5 tone. Or, constănţenii susţin că podul a fost tranzitat