Cat ne costa managementul dezastruos din Transporturi. Dupa un an si jumatate de guvernare USL, situatia CFR-urilor este tot mai grava. La finele lui 2012, CFR Calatori a afisat o pierdere in de aproape un miliard de lei, in conditiile in care, in 2011, compania a avut profit de 1,5 milioane de lei. In plus, modul in care a fost organizata licitatia pentru CFR Marfa este un exemplu despre cum sa nu vinzi o companie. Regulile de eligibilitate ale participantilor la licitatie au fost refacute cand privatizarea fusese deja lansata. Tot in proces de privatizare au fost sterse datoriile companiei, de circa 1,8 miliarde de lei. Numai ca stergerea de datorii s-a produs dupa ce lista scurta a cumparatorilor fusese deja stabilita, asa ca nicio mare companie, care poate ca ar fi dorit sa se implice in privatizare, nu s-a mai putut inscrie in proces. Imediat au aparut si speculatiile potrivit carora, de fapt, Ministerul Transporturilor ar fi pregatit CFR Marfa pentru unul din cei trei candidati, scrie EVZ.
Sefii PSD Iasi au fabricat o filmare ca sa-l prosteasca pe liderul lor, Victor Ponta. Vicele Ostaficiuc, tradat de un jurnalist infiltrat ca membru in partid. Marius Ostaficiuc, vicele filialei municipale a PSD Iasi, a pus, luni, la cale un scenariu socant, concretizat intr-o filmare regizata ca la carte, prin care vrea sa-i pacaleasca pe liderii de la Centru, dar si pe toti presedintii structurilor din tara ca este un membru "curat". Ostaficiuc a fost, insa, "tradat", de doua ori, de un jurnalist sub acoperire, infiltrat ca membru, din 2012, si avand functia de vicepresedinte al TSD Iasi. Miscarea bolnava a lui Ostaficiuc vine dupa ce, saptamana trecuta, in presa au aparut inregistrari audio care arata cum vicele PSD-ist din Moldova isi invata colegii mai tineri cum sa deturneze un protest indreptat impotriva primarului Gheorghe Nichita, seful lui pe linie de part