Designerul Marc Jacobs paraseste Louis Vuitton dupa 16 ani, pentru a se concentra asupra planurilor personale legate tot de aceasta industrie, a declarat presedintele si seful executiv al LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, care detine actiuni din compania lui Marc Jacobs.
"Cand am pornit impreuna, Marc Jacobs era o afacere mica, de circa 20 de milioane de dolari", a declarat Bernard Arnault. "Acum vanzarile se apropie de 1 miliard de dolari. E vorba de o crestere enorma", a punctat acesta, conform New York Times.
"Am lasat la latitudinea lui Marc si a lui Robert Duffy sa decida cand vor sa se concentreze pe acest brand", a continuat el, mentionand ca acea vreme a venit, a spus Arnault, referindu-se la designer si la partenerul de afaceri al acestuia. LVMH ii va asista pe cei doi in demersurile pentru listarea la bursa.
Chiar daca isi va pierde principalul designer, LVMH va profita de pe urma dezvoltarii brandului Marc Jacobs.
Marc Jacobs, in varsta de 50 de ani, este unul dintre putinii designeri care au reusit nu doar ca directori creativi ai unor case de moda, dar si ca detinatori ai unor branduri proprii. Numele sau e cunoscut si printre cei de la Hollywood, care ii cumpara creatiile. Un alt exemplu este John Galliano, inainte sa cada in dizgratie.
Desi lucra pentru Dior, acesta nu a renuntat niciodata la brandul propriu.
In cazul ambilor designeri, insa, brandul propriu era "ca un copil vitreg", mai important fiind numele companiei pentru care lucrau.
Jacobs a confirmat plecarea sa de la Louis Vuitton, colectia casei prezentata la Paris Fashion Week fiind si ultimul sau proiect pentru aceasta casa. Cei care au asistat la prezentare spun ca aceasta a fost ca o "inmormantare", negrul dominand.
A fost o colectie de "adio", "o oda adusa Parisului si tuturor oamenilor cu care am l