• managerul Perla Invest contestă facturi uriaşe la apă şi ameninţă cu instanţa
• ”În lunile în care nu încasăm, vrem să plătim sume mai mici”, spune Cătălin Goldan
• ”Perla Invest are același statut ca orice client, regula e aceeași pentru toată lumea”, replică directorul Dughir de la Apa Serv
Cătălin Goldan a susţinut ieri o conferinţă de presă în care a ieșit la atac împotriva Apa Serv, căreia i-a reproșat faptul că a oprit apa la Perla Invest: ”Ne-au luat apa fără să ne anunţe. Nu avem nicio notificare de felul acesta. Notificăm noi Apa Serv să furnizeze din nou apă curentă. De aproape o săptămână, birourile şi partenerii noştri de la Telegondolă sunt nevoiţi să se descurce fără apă. Vă daţi şi dumneavoastră seama! Ne aprovizionăm în moduri preistorice”.
* Ştrandul Tineretului, facturi uriaşe la apă și iarna
Dincolo de această situaţie creată recent, scandalul a pornit din cauza unor facturi astronomice semnate de Apa Serv cu destinaţia Perla Invest şi venite în extrasezon, spune managerul companiei: “Avem facturi uriaşe şi pe timp de iarnă. Să vă dau un exemplu. În ianuarie 2013, pentru zona Ştrandului am primit o factură în care erau trecuţi 1.743 de mc de apă. Asta în condiţiile în care în acelaşi interval, anul trecut, în factură nu erau trecuţi mai mult de 434 de mc. Unde s-a înregistrat tot consumul acesta? Că iarna nu se umplu bazinele. Observaţi şi dumneavoastră diferenţa. “
Primele notificări trimise de Perla Invest cu privire la aceste consumuri neacceptate datează încă din noiembrie 2011. S-au adunat câteva zeci de-atunci şi până astăzi, însă managerul Perla Invest, Cătălin Goldan, susţine că răspunsurile primite n-au fost satisfăcătoare: “Refuzul plăţii este neîntemeiat. Asta mi-au răspuns”.
* Perla Invest: 4 miliarde datorie către Apa Serv
În acest duel care seamănă cu un episod dintre un şoarece şi