Familia M, din Câmpulung Moldovenesc a primit sâmbătă pe la ora 13, un telefon. De partea cealaltă se anunţa o persoană care era chipurile directorul unei companii de telefonie, gata să premieze abonatul în cauză cu 10.000 de euro, pentru fidelitate.
A răspuns Elena M., femeie de 78 de ani, care a aflat cu aceeaşi ocazie că pentru a primi suma în cauză trebuie să achite unui casier suma de 670 de lei, comision de transport. Între orele 15.30 – 16, a apărut la uşă şi casierul anunţat. Acesta a luat de la bătrână 600 lei şi a spus că revine în 2 minute, cât să aducă premiul din maşină.
Bărbatul a plecat şi a rămas bun plecat. Soţii M., oameni în vârstă, care abia se deplasează, nu au ieşit după el în stradă să vadă dacă vine sau nu vine, dacă are maşină sau nu are, astfel că individul nu poate fi identificat după numărul unui eventual autoturism.
În jurul orei 18, cei doi bătrâni au înţeles că au fost înşelaţi şi au sunat la poliţie să povestească păţania.
„Poliţiştii atrag încă o dată atenţia cetăţenilor să nu dea curs unor astfel de solicitări pentru a nu deveni victimele unor înşelăciuni şi să sesizeze astfel de abordări de îndată poliţiei prin apelarea 112“ , a comunicat IPJ Suceava, cu completarea că orice ofertă de recompensă venită pe telefonul fix, pe cel mobil, chiar prin diferite corespondenţe este dubioasă şi trebuie respinsă.