Ochelarii computerizati ai Google sunt in prezent testati de 8.000 de "exploratori", iar de acum incepe sa creasca si numarul de aplicatii disponibile, dar si domeniile in care Glass vor putea fi utili. Acesti ochelari care vor costa cel mai probabil peste 500 de dolari pot fi ajutor pentru chirurgi, pot fi folositi de retaileri pentru a-si promova produsele dar te pot ajuta si sa iti repari masina.
Ochelarii de 43 de grame sunt inca in stadiul de concept, fiind testati de 8.000 de exploratori care au dat 1.500 de dolari pe prototip. Lansarea ar trebui sa fie in prima parte din 2014, pretul de vanzare nefiind comunicat, insa banuiala este ca va fi undeva in jurul a 400-500 de dolari.
Din aceasta luna, Google mai face un pas catre aducerea Glass spre un numar mai mare de oameni, facand un update de soft si incepand un proces de review al aplicatiilor create pentru acest simbol al "computerelor la purtator", o tendinta care se va manifesta in urmatorii ani prin diverse obiecte precum ceasuri sau alte mici terminale ce se pot conecta la internet si pot face foto si video.
Cu Glass se pot face insa mai multe lucruri, iar diverse companii vin cu concepte variate despre cum pot fi utili acesti ochelari. Spre exemplu, Philips si Accenture au prezentat un film demonstrativ despre cum Glass pot fi un ajutor pentru chirurgi, in timpul unei operatii, pe lentila aparand diverse date despre starea bolnavului, doctorul nemafiind nevoit sa se uite in monitoare.
O alta aplicatie iti permite sa vezi pe Glass un mic ghid de remediat probleme care apar la automobil. Evident ca un astfel de ghid nu transforma user-ul in mecanic auto, insa poti vedea manualul pe Glass in timp ce incerci sa remediezi problema.
Apoi, Glass poate fi ideal pentru retailerii care vor sa-si promoveze diverse produse, insa marea provocare este sa se gaseas