iPad-ul devine în fiecare an simbolul Crăciunului, aşa cum Coca-Cola devenise simbolul comercial al acestei Sărbători. Dacă vin sărbătorile copiii ar avea o singură dorinţă: ca părinţii să le cumpere iPad.
Cel puţin acest lucru reiese dintr-un sondaj realizat de firma de analiză Nielsen, pe un eşantion de 3.000 de persoane din Statele Unite ale Americii, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. Chiar dacă sondajul a fost realizat acolo, tendinţele s-au importat cu rapiditate.
Practic, sondajul a arătat că interesul copiilor pentru un iPad de Sărbători a crescut de la 44 la 48% anul acesta, demonstrând că gadgetul de la Apple a devenit tot mai popular, deşi nu mai deţine o cotă de piaţă atât de mare ca în 2011.
În acelaşi timp, Apple este printre cele mai populare firme din lume. În topul dorinţelor de Crăciun există patru gadgeturi ale companiei din Cupertino în primele cinci. Printre acestea se regăseşte şi iPad mini, ultima tabletă scoasă de Apple, cu o dimensiune mai mică. De asemenea, iPhone şi iPod Touch sunt pe o poziţie privilegiată.
Practic, sondajul poate fi interpretat şi altfel. Pentru copiii, iPad-ul a devenit simbolul Crăciunului. Singurul gadget care poate concura în preferinţele lor cu gadgetul Apple ar fi Nintendo Wii U, plasat pe locul doi.
Dacă iPad este pe locul 1, iar iPad mini pe locul patru, alt tip de tabletă ar fi preferat doar în 29% din cazuri. În plus, există şi o mare dezamăgire pentru Microsoft: tableta Surface ar fi cadoul potrivit doar în 6% din cazuri.
Mai multe detalii pot fi găsite în studiul de pe blogul companiei Nielsen.