Compania americana Apple a pierdut o disputa legala cu proprietara unei mici cafenele din orasul german Bonn, care are ca logo un mar.
Apple a chemat-o pe nemtoaica in instanta pentru a o obliga sa renunta la acest logo, care infatiseaza un mar rosu cu profilul unui copil desenat in interior, prea asemanator in opinia gigantului IT cu celebrul sau simbol grafic, noteaza Guardian.
In 2011, cand Christin Romer a depus o cerere pentru inregistrarea marcii, Apple a contactat-o, cerandu-i sa renunte la imaginea in cauza, deoarece clientii ar putea confunda cele doua logo-uri.
Femeia a fost de acord cu cerinta Apple de a nu folosi acest logo pentru produse electronice, insa nu a acceptat clauza conform careia nu avea voie sa vorbeasca despre intelegerea cu compania americana.
Apple si-a retras plangerea saptamana trecuta, dupa doi ani de conflict.
Compania americana Apple a pierdut o disputa legala cu proprietara unei mici cafenele din orasul german Bonn, care are ca logo un mar.
Apple a chemat-o pe nemtoaica in instanta pentru a o obliga sa renunta la acest logo, care infatiseaza un mar rosu cu profilul unui copil desenat in interior, prea asemanator in opinia gigantului IT cu celebrul sau simbol grafic, noteaza Guardian.
In 2011, cand Christin Romer a depus o cerere pentru inregistrarea marcii, Apple a contactat-o, cerandu-i sa renunte la imaginea in cauza, deoarece clientii ar putea confunda cele doua logo-uri.
Femeia a fost de acord cu cerinta Apple de a nu folosi acest logo pentru produse electronice, insa nu a acceptat clauza conform careia nu avea voie sa vorbeasca despre intelegerea cu compania americana.
Apple si-a retras plangerea saptamana trecuta, dupa doi ani de conflict.