Compania buzoiană Ursus este recunoscută la nivel naţional, precum şi internaţional ca fiind una dintre cele mai bune, un brand de succes premiat de-a lungul timpului pentru mărcile deţinute. Pentru al doilea an consecutiv, compania a fost din nou desemnată la gala Internetics 2013 Most Creative Client of the Year (cel mai creativ client al anului).
Internetics este primul festival de branding, marketing şi advertising online din România, scopul acestui proiect fiind încurajarea şi dezvoltarea industriei online româneşti. În fiecare an, Internetics premiază cele mai bune companii interactive, site-urile şi instrumentele lor de promovare.
Ursus Breweries a fost desemnat şi ca fiind unul dintre cele mai apreciate 50 de branduri româneşti. Cu toate că în anul 2011 marca Ursus se afla pe locul nouă în acest top, în 2012 în primele zece branduri nu se mai regăsea decât marca Timişoreana. Anul acesta însă, ambele branduri au pierdut supremaţia primelor zece poziţii şi se regăsesc aproape de ultimele locuri ale clasamentului. Brandul Ursus se află în acest an pe poziţia 45 în topul celor mai puternice mărci româneşti, coborând însă patru poziţii faţă de anul 2012. Totodată, brandul Ursus a depăşit marca Timişoreana în acest top în 2013, care ocupă poziţia 48, de asemenea în coborâre cu nouă locuri faţă de anul precedent. Chiar şi aşa, cele două sortimente de bere ale Ursus Breweries au reuşit să se menţină de-a lungul anilor în topul celor mai puternice branduri din România. Marca Timişoreana, înainte de a fi cumpărată în anul 2002 de către Ursus era cunoscută mai mult la nivel regional. Ulterior, a fost lansată şi la nivel naţional. Pe lângă Timişoreana, Ursus Breweries mai deţine o diversitate de mărci internaţionale şi româneşti, precum Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft (MGD), Grolsch, Ursus, Redd’s, Ciucaş, Stejar şi Azuga.