Şoseaua care traversează spectaculoasa zonă turistică Ciocăneşti – Cîrlibaba – Borşa, legând judeţele Suceava şi Maramureş prin pasul Prislop, este probabil cel mai prost drum naţional din România. Ocolit de turişti, drumul este preferat de braconieri, hoţi de lemne şi traficanţi de ţigări. Deşi termenul de execuţie a lucrărilor a expirat în septembrie, constructorul a realizat doar 5% din investiţie.
Drumul naţional 18 traversează o spectaculoasă zonă turistică, legând judeţele Suceava şi Maramureş prin pasul Prislop. Tronsonul care traversează localităţile Ciocăneşti, Cârlibaba şi Borşa poate fi cu siguranţă desemnat cel mai prost drum naţional din ţară. O călătorie pe şoseaua presărată de milioane de gropi poate concura oricând cu un concurs off-road.
Ocolit de turişti din cauza stării dezastruoase, drumul este preferat de hoţii de lemne şi de traficanţii de ţigări care fac legea în zonă. Nu de puţine ori, poliţiştii şi poliţiştii de frontieră au avut de-a face cu maramureşenii din zona Borşa prinşi în flagrant la braconat sau furat lemne din pădurile din zona Cîrlibaba, sau sucevenii care se ocupă de contrabanda de ţigări în zona frontierei cu Ucraina.
DN18 urma să fie modernizat prin etapa a şasea a Programului de Reabilitare a Drumurilor Naţionale. În 2011, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a semnat un contract cu firma Shapir Structures 1991 Ltd. Israel pentru modernizarea tronsonului Iacobeni – Moisei, pe o distanţă de aproape 88,5 de kilometri.
Conform contractului, data începerii lucrărilor era 1 septembrie 2011, iar termenul de execuţie a lucrărilor a fost stabilit la 730 de zile, adică investiţie urma să fie recepţionată la 31 august 2013. Foto DN18 Iacobeni - Ciocăneşti - Cârlibaba, cel mai prost drum naţional din ţară
Deşi termenul de finalizare a lucrărilor a expirat deja de o lună şi jumătate,