Ana Bucur a absolvit Facultatea de Ştiinte Politice din cadrul Universităţii Bucureşti, în 2004. Apoi, a urmat un curs de specializare în Fashion Branding, între 2007 şi 2009, la Amsterdam Fashion Institute şi apoi un Master în Luxury Marketing Istituto Europeo di Design, la Roma, între 2009 şi 2010. În prezent este Brand Manager la Gucci România.
Într-un interviu pentru Viaţa liberă Galaţi tânăra spune că a făcut facultatea de Ştiinţe Politice în ideea de a urma o carieră în diplomaţie.
"Am început cu un internship la Înaltul Comisariat pentru Refugiaţi al Naţiunilor Unite (UNHCR), în departamentul de Relaţii Publice. Acolo am prins gustul şi am început să lucrez în departamentul de PR al unor agenţii mari cu clienţi importanţi. Întâmplarea a făcut ca majoritatea să fie în zona de lifestyle şi modă, un domeniu care am descoperit că mi se potriveşte bine", spune fata.
Cursurile urmate în Olanda şi Italia au ajutat-o practic să înveţe croitoria. "Noţiunile teoretice sunt importante, desigur, dar aplicarea lor pe cazuri reale, specifice, sub îndrumarea unor specialişti, îţi oferă o altă perspectivă asupra unui domeniu, al unei profesii. În Olanda, de exemplu, am avut un modul de trei luni de croitorie, în care am învăţat să cos la maşină, să construiesc tipare, să descifrez compoziţia materialelor".
Din 2011 lucrează la Gucci. Spune că a fost omul potrivit în momentul potrivit. "Chiar la finalul cursului de master din Italia, proprietarul francizei Gucci din România, domnul Alessandro Amato, căuta pe cineva pentru poziţia de Brand Manager. Am fost recomandată şi, după un interviu, am început jobul. Experienţa anterioară şi cursul tocmai absolvit au cântărit mult, într-adevăr, dar am avut şi noroc. A fost destul de dificil la început, pentru că nu mai lucrasem efectiv în retail, nu cunoşteam toate mecanismele de funcţionare a unui magazin, dar după p