Producătorul de bere Ursus Breweries a înregistrat o creştere de 6 la sută a vânzărilor în perioada aprilie – septembrie 2013, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut. Cu toate că pe perioada verii ar fi fost de aşteptat ca vânzările să crească mult mai mult, Ursus a consemnat o încetinire a ritmului de creştere după ce în perioada aprilie – iunie îşi majorase volumele cu 13 la sută.
Cu toate acestea, motorul acestei evoluţii a fost brandul Ciucaş la pet, dar şi Ursus, susţinut de lansarea Ursus Cooler.
Volumul vânzărilor de bere ale Ursus s-au majorat cu 24 la sută în anul fiscal încheiat în luna martie 2013, comparativ cu perioada anterioară. Această evoluţie a fost susţinută, de asemenea, de brandul ieftin Ciucaş în noul ambalaj pet, lansat la sfârşitul anului precedent. Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller a revenit pe creştere după mai mulţi ani de scădere, în anul fiscal anterior, încheiat în martie 2012, vânzările de bere SABMiller în Romania înregistrând o scădere cantitativă cu 8 procente.
Ursus Breweries deţine o diversitate de mărci internaţionale şi româneşti, precum Timişoreana, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft (MGD), Grolsch, Ursus, Redd’s, Ciucaş, Stejar şi Azuga. Ursus este parte a SABMiller, una dintre cele mai mari companii din întreaga lume, şi beneficiază de fabrica din Buzău, Braşov şi Timişoara, desfăşurându-şi activitatea prin punctele de lucru din aceleaşi oraşe, la care se mai adaugă şi Bucureştiul.
Compania buzoiană este recunoscută la nivel naţional ca fiind unul dintre cele mai apreciate 50 de branduri româneşti. Ursus este unul brandurile româneşti care au trecut testul timpului, fiind una dintre cele mai vechi mărci din ţară. Brandul a apărut pe piaţa locală în 1927 şi, deşi a fost vândut străinilor, numele a fost menţinut de-a lungul timpului. Producătorul de b