Lui Radu Timis i-au fost necesari 20 ani pentru a se intalni cu “cel mai bun an” din istoria companiei fondate alaturi de sotia sa, Cristina. Cel putin asta afirma despre 2014, cand o serie de proiecte in zone adiacente afacerii de baza vor prinde contur.
Radu Timis va participa in calitate de speaker la prima editie a conferintei internationale retailArena, dedicata industriilor de retail si FMCG, si va detalia planurile de dezvoltare ale companiei.
“Nu am facut greseli care sa ma ingenuncheze. Un antreprenor american face aceeasi greseala de 2,65 ori. Eu am facut-o de 2,5 ori. Inca mai exista loc. Insa nu cred ca se va intampla, cred ca am reusit sa invat”, spune razand Radu Timis, cel care in 1994 deschidea prima fabrica a Cris-Tim cu o capacitate de productie de 2 tone pe zi.
In prezent, business-ul Cris-Tim inseamna o cifra de afaceri de 75 mil. euro si peste 600 de angajati.
Una dintre greselile de business comise anul trecut a fost migrarea catre zona produselor economice, decizie care a afectat afacerea, spune Timis.
A urmat apoi o repozitionare pe segmentul mediu-premium si o numire suprinzatoare pentru multi: fostul ministru de finante Gheorghe Pogea a preluat functia de director general al companiei. Timis a motivat decizia prin faptul ca “doar jucatorii cu un management puternic vor reusi in piata in viitor”, tinta noii echipe fiind mentinerea companiei pe profit. Anul trecut Cris-Tim a raportat pierderi de 1,8 mil. euro dupa un profit de 2,5 mil. euro in 2011.
Primele 9 luni din acest an au adus o crestere de 5,5% a cotei de piata, insa o scadere a volumului vanzarilor cu 2,2%. Evolutia nu este ingrijoratoare in opinia sefului Cris-Tim in conditiile in care alti jucatori au afisat scaderi si de 32% in intervalul mentionat.
“Anul trecut cred ca a fost apogeul in criza, a contribu