Google va modifica în curând modul cum arată reclamele pentru a le face mai grafice şi mai vizibile. Gigantul online va alătura brandurilor alese un banner uriaş în căutare. Astfel, Google renunţă la “curăţenia” din motorul de căutare.
Potrivit “Search Engine Land”, SynrgyHQ a postat o imagine pe Twitter în care arată cum vor arăta reclamele Google în viitor, printr-un print screen în care se afişează o reclamă la compania aeriană Southwest Airlines. Un purtător de cuvânt al Google a confirmat că acesta este un mic experiment pe care-l face pe piaţa din SUA, dar nu a spus dacă vor fi introduse în toată lumea.
Practic, reclamele aduc aminte de un Cover Photo de pe Google Plus sau Facebook, imaginea fiind întinsă pe tot ecranul, pentru a reprezenta mai bine reclama. Până acum, Google a încercat să imite stilul căutărilor legitime şi neplătite, pentru a face experienţa utilizatorilor mai naturală.
În 2005, Google a promis că reclamele de tip banner nu vor fi introduse niciodată în căutările sale. “Nu vor fi niciodată reclame nebuneşti, care să-ţi ocupe ecranul şi care să se mişte pe ecran. Niciodată”, spuneai cei de la Google atunci. După opt ani, nu se mişcă bannerul pe ecran, dar va fi inspirat de Google Plus şi de modul cum arată reţeaua.
Mişcarea e testată cu 30 de companii din Statele Unite şi apare în mai puţin de 5% din căutări.