Compania eMAG a investit 500.000 de euro într-o academie de business online pentru angajaţi. Cursurile vor fi predate atât de oameni de afaceri români, precum Adrian Stanciu sau Florin Ilie, cât şi specialişti străini precum Paul Garrison sau Ian Jindal.
“Online-ul a avut o evoluţie foarte bună în ultimii ani în România însă, pentru a duce lucrurile la următorul nivel, avem nevoie de know-how şi de cât mai mulţi specialişti în industrie”, spune Iulian Stanciu, general manager eMAG. „Acesta este motivul pentru care am vrut să construim în interiorul eMAG o academie de business online, în cadrul căreia să aducem cei mai buni profesori din ţară şi străinătate. Vrem să creăm specialişti în business-ul online şi să facem transfer de know-how pe care oamenii să-l poată folosi imediat“, a adăugat Iulian Stanciu.
Managerul eMAG nu exclude posibilitatea ca în viitor academia eMAG să încheie parteneriate cu instituţiile de învăţământ superior din România, astfel încât publicul să aibă acces la acest program MBA de business online.
Programul va avea o durată de 1 an şi va fi împărţit în două niveluri. Primul nivel, dezvoltat împreună cu Ascendis, urmăreşte mai multe arii de expertiză precum finanţe, management operaţional sau managementul de proiect. Cel de-al doilea nivel al programului, eMAG Academy Advanced, a fost dezvoltat împreună cu Maastricht School of Management şi va avea o componentă puternică de leadership şi strategie.
“eMAG Academy este un program inovativ în primul rând prin abordarea pragmatică: este o şcoală de business cu puternic accent pe punerea în practică a cunoştinţelor”, spune Irina Mincinopschi, HR manager eMAG. „Spre deosebire de alte MBA-uri cu accent pe educaţie formală, miza acestui program este să transferăm cunoştinte cu aplicabilitate imediată, care să dezvolte în timp scurt specialişti în business online. O asemenea abo