În perioada 24 octombrie-20 noiembrie 2013, Carrefour România sărbătoreşte 50 de ani de existenţă a Grupului în lume. Fiind o lună aniversară, hypermarketul îşi răsplăteşte clienţii cu oferte incendiare, valabile doar câte o zi, surprize şi mii de premii.
„Pe lângă sutele de oferte din cataloagele promoţionale, în luna Carrefour vom sărbători cu preţuri incendiare valabile doar câte o zi! Invităm clienţii să le descopere pe site-ul Carrefour (www.carrefour.ro), la TV, radio, în presă şi pe pagina de Facebook (www.facebook.com/CarrefourR). De altfel, sper că românii se vor bucura împreună cu noi de această aniversare şi că vor lua parte la evenimentele şi tombolele create special pentru ei”, a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.
Astfel că, participând la tombolele aniversare, clienţii Carrefour pot câştiga unul din miile de premii oferite; astfel, cumpărând de cinci ori din hipermarketurile „Carrefour”, clienţii au şansa de a câştiga unul din cele cinci coşuri înscrise la Tombola Coş de Cumpărături. De asemenea, mai sunt puse în joc 12.000 de albume Universal Music şi cinci pachete VIP care includ transportul, cazarea şi biletele la concertul unei vedete internaţionale precum Madonna, Robbie Williams, Jessie J. sau Katy Perry, unde câştigătorii vor avea ocazia de a-şi întâlni, după eveniment, artistul preferat.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de ţări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienţi din Europa, Asia şi America Latină. În România, Grupul Carrefour numără 142 magazine, dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 73 supermarket-uri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express” şi un website de comerţ online: www.carrefour-online.ro.
În perioada 24 octombrie-20 noiembri