De ceva vreme, concursurile de frumuseţe au reînceput să-şi facă loc în viaţa mondenă. În această toamnă, pe parcursul unei singure luni au fost programate chiar două întreceri de Miss, cu organizatori diferiţi.
Dacă cea mai frumoasă fată din Crişana a fost aleasă sâmbăta trecută în club Avenue, frumoasele Oradiei şi ale Bihorului se vor întrece la sfârşitul lunii noiembrie, într-un show sponsorizat de Leonardo, cu premii în valoare totală - promit organizatorii - de circa 10.000 de euro.
Frumuseţe cât încape
Frumuseţea este din nou premiată. De mai bine de doi ani, doi organizatori se întrec cu ardoare să pună în scenă show-uri de frumuseţe. Bucureşteanul Viorel Bratu, prin firma sa Tres Jolie, şi-a înregistrat marca Miss Crişana, iar în 2011, anul trecut şi anul acesta le-a dat OK-ul unor firme şi asociaţii locale să ţină la Oradea concursul de frumuseţe. Sâmbăta trecută, de altfel, mai multe tinere domnişoare au defilat în clubul Avenue pentru a obţine acest titlu, show-ul fiind prezentat de "burlacul" Bogdan Vlădău.
De cealaltă parte, iniţiatorii locali nu s-au lăsat mai prejos. Brandul Leonardo, deţinut de Florin Panea, are la rândul lui înregistrate mărcile Miss Oradea şi Miss Bihor. În organizarea acestuia, Miss Oradea s-a ţinut în 2012 pentru prima oară după 7 ani, la restaurantul Butoiul de Aur, în prezenţa unor oficialităţi precum prefectul Claudiu Pop, viceprimarul Ovidiu Mureşan şi vicepreşedintele CJ Ioan Mang, cărora le-a cântat Andreea Bălan. Aşadar, evenimentul n-a trecut deloc neobservat.
Miss cu mii de euro
Sâmbătă, 23 noiembrie, acelaşi Butoi de Aur va găzdui ediţia cu numărul 24 a concursului de frumuseţe Miss Oradea, în cadrul căruia se va decerna în acest an şi titlul de Miss Bihor. Evenimentul este organizat de Leonardo şi de Mike Media & Events, firma omului de televiziune Mihai Baneş. "Anunţăm concursul de